Kızlar bebeğim 5 aylık oldu hersey güzel giderken kontrolde az kilo aldığı çıktı bende psikolojik olarak sütümün yetmediğini düşündüm hastaneye götürdük meğer idrar yolu enfeksiyonu olmuş o yüzden kilo alamamış oğlum.. şimdi de sütüm çok azaldı her yolu deniyorum geri gelir mi böyle yaşayan oldu mu ya dolduğunu hissetmiyorum birkaç gündür