terazikadini 9 ay olcak nerdeyse bi kaç gündür deli gibi kaşınıyor kremde sürüyorum ama deli oluyorum kaşıntısından benim gibi olan var mı ne kullanıyorsunuz?
Oaoa terazikadini 11 ay sonra bu durumu yaşayan ben🖐🏻 ilk çocukta böyle bir kaşıntı yaşamadım.İkincide ve 11 ay sonra oluşan bu kaşıntıya anlam da veremedim.ayy bugün en son tarak aldım onunla kaşıdım 🤦♀️nemlendirici vs sürdüm bakalım geçecek mi sizin geçti mi