esra_12 benim oğlumda da vardı çünkü fıtık bizim doktorumuz da 3 yaşına kadar takipte kalalım sonra ameliyat deriz dedi göbeği şiş duruyordu 3 ay 10 günlük oğlum yaklaşık 10 gün önce kendi oturdu yerine geçen gün baktı doktor içerde çok az kalmış o da geçecek dedi. Siz bence hiçbir şey yapmayın mümkün olduğunca ağlatmayı çünkü ağlayınca daha çok çıkıyor zamanla iniyor ama akıntı için bir şey bilmiyorum onun için başka bir doktora gidin