Arkadaşlar bebeğim 4 gün önce birden ateşlendi POPOSUNDA mantar tarzı sivilceler oldu doktora götürdük kremler ve antibiyotik verdi. Kaç gündür çocuk nerdeyse bölük borcuk o da hep ağlayarak uyudu ki kucağımda gezdirdim gece hep ama yana yakıla canı acidiginicin ağladı ama bu süreçte bebeğim mememi hiç emmek istemiyor hiç ağzına alıp sadece ısırıyor red mi eddi acaba artık icmicek mi yaşayan varmı daha 1 yaşında😔😔😔😔