Bebeğim 2.5 aylık 15 gündür kaka yapmıyor doktor şurup verdi probiyotik verdi işe yaramadı hirschsprung adlı bi hastalıktan şüphelendi ve üniversite hastanesine gidip ilaçlo bağırsak filmi çektirmemizi istedi bebeğim cok kücük nasıl yaptırıcaz bilmiyorum başına gelen oldumu daha önce