Ilda Arkadaşlar 4. Ay aşısı ile birlikte rota aşısının ikincisini yaptırdık,hemşire aniden ağzına sıkınca birazı döküldü aşı boşuna mı gitti,hemşire iki damlası bile yetiyor dedi ama bilemedim canım çok sıkıldı
nazanay Ilda Rota asisi dil altindan emiliyor zaten. Midesine gitmesine gerek yok demisti asiyi yapan hemsire. O yuzden cikarmasi sorun degil.
Ccansuu Benim doktorumda iki saat emzirme kusmaması lazım demişti ama biz hastaneden çıkar çıkmaz çok az kusmuştu kızım tekrar etmedik aşıyı iki damladan bişey olmaz büyük ihtimalle