Kronik ürtiker rahatsızlığım var benimde kaşıntı ve kabarmalar sürekli farklı yerlerde çıkıyor aşırı soğuk sıcak geçişlerinde, stresten, mevsim geçişlerinde ya da çamaşır deterjanından bile olabiliyor ürtiker de zaten alerjik bir hastalık bende doğumdan sonra da oldu lohusalığım bu yüzden çok sıkıntılı geçti alerji doktoruna gidin ilaç bazen etki etmiyor iğne ile hemen sönüyor emzirmede bi sıkıntı olmuyor geçmiş olsun 🙏