lionmommy Grip oldum ve çocuk emziriyorum çevredekiler ilaç kullanma diyor ilaç kullanmadan nasıl atlatabilirim
glycnkrm lionmommy nane limon kaynatıyorum ben hamilelik sürecinde de hep gece uyumadan önce bir bardak içerdim sabaha kadar terletirdi duş alır kendime gelirdim çok ağrım olunca da parol içiyordum ona müsade ediliyor çok çok geçmiş olsun 🌼
glycnkrm lionmommy eğer öksürük varsa bir kaşık tereyağı eritip pekmezle karıştırıp sıcakken içebilirsin bana bunların faydası çok oluyor 🌼
Deletedmom_101 lionmommy sarımsak Limon ıhlamur sarımsağı emzirirken çerez gibi yerdim ilk başlarda tiksinirdim sonra bebek için alıştım ve hemen geçerdi griplerim
lionmommy Tosbikkkk içim dışım sarımsak soğan oldu bacım ya meyve bahçesi çıkacak bi taraflarımdan 😂😂
lionmommy glycnkrm ağrım sızın yok ama burnum tıkalı ne yaptıysam geçmedi 😫 teşekkür ederim tekrar canım☺️
lionmommy Deletedmom_101 bebeğimiz için katlanıyoruz zaten teşekkür ederim tavsiyen için deneyeceğim mutlaka 🌸