Mrb arkadaşlar bi konuda fikriniz varmi daha once başına gelen varmi bilgi alisverisi yapmak icin yaziyorum.
Kizim 22 aylik bundan 25 gun once grip olmustu hemen bikac gun sonra alin bolgesi pitir pitir oldu doktora gittik kan tahlili yapildi bogaz enfeksiyonuna bagli bole oldugunu soledi ilac verdi bu olay hafta sonu oluyor. Hafta ici kendi doktorumuza gittik oda ayni seyi soledi verdigi ilaclari kullandık kendi doktorumuzdan geldik o gun banyo yaptrdjm gogsune falan dagildi banyo yaptiktan sonra.10gun kullandık ilaçları gene gecmedi bida gittik doktora bu sefer krem verdi onuda kullanmayi biraktik 10gun kullanicaktik kortizonlu oldugu icin hala gecmedi.cok kasiniyor ve pitir pitir hep kanatiyor.
Pazrtesi icin randevumuz var ama ben sizlere de bi sormak istedim bi fikriniz öneriniz varmi?başına boyle bisey gelen varmi?
Simdiden hepinize teşekkür ederim