sevimebeanne 2024 de girmeye 1 ay kalmışken kendinize koyduğunuz hedefleriniz var mı? 2023 de ki hedeflerinize ulaştınız mı ? Sohbet konusu olsun istedim 😍
Azra41 sevimebeanne İş icin haber bekliyorum 🌸 olacak olan iş bana çok iyi gelicek ve çok iyi yerlere geleceğime inanıyorum ❤️ herşey kızım için 🥹 ha bide kemik erimem vardı haftaya hastaneye gidicem umarım ordan da guzel sonuçlar alırım 🥰
durukusunannesi_ sevimebeanne işe geri dönmeden önce zayıflamak. Kızım 2 yaşında kreşe başlamak zorunda olduğu için onun konuşup kendini ifade edebilmesini sağlamak bezi bırakmak 😄😄ay niye kendimle ilgili bir hedefim bile kalmamış benim 😂
sevimebeanne durukusunannesi_ anne olunca ilk çocuklarımızı düşünüyoruz ama bence kendiyle ilgili en azından bir hedefi olmalı insanın 🙈
sevimebeanne saribez uykuları duzene girer inşallah zamanla da benim bebisin uykuları iyi aslında ama büyüdükçe bozulur diye korkuyorum bende
Elfgrn sevimebeanne Öncelikle sağlık huzur Yeni yıldan sonra gelecek haberlerimiz var onları bekliyoruz inşallah istediğimiz o güzel haberler gelir. Eşim ve kızımla geçireceğim güzel ve sağlıklı bir yıl olması dileğiyle ♥️ Ha birde istediğim kiloya inmek