Arkadaşlar gülsemde canımı sıkıyor bazen herkese türkürüyor yere tükürüyor oynuyor felan söylüyorum belki anlar diye 15 aylık ama sürekli tekrarlıyor neden böyle yapıyor acaba normal mi bu millet diyo nerden öğrendi ay en son dedim ki kaynıma abinle tükürüp biz oynuyoruz bizden görüyor anam nebilim keşfetmiş işte yani