22 aylık kızım 10 gün oldu memeden keseli. meme emerek uyuyan bir çocuktu ilk gün çok zordu tamam bir şekil alışacak dedim 3. 4. gün o kadar rahat uyudu ki dedim alıştı sanırım. Zaten ne düşünürsem hep bi tersi olur ya.. çocuk uyumuyor yok uykuyu bilmiyor öğlen uyumuyor 2 saat uğraşıyorum hadi diyorum gece uyusun yok yok yok gözlerin altı çöküyor çocuğun ama inat ediyor uyumamaya yeminli sanki dalıyor hoppp kalkıyor.(Pış pış sesi açıyorum yanında uzanıyorum ilk günler böyle çok rahat uymuştu. Ayağımda sallayım diyorum şimdi uyumayınca onda durmuyor zaten biberon emzik asla almıyor. Uyku saatleri geldikçe ben geriliyorum artık.