Merhabalar. Benim oğlum 2800 doğdu şuan 7500 olduk. Yenidoğan sarılığı geçirdiğinde saat başı emziriyordum bu nedenle sık beslenmeye alıştı. 2 saatte bir emiyordu. Doktor kontrolünde doktorum kilosunun 7-8 aylık kilosu olduğunu gündüz 3 gece 4 saatte bir emzirmem gerektiğini söyledi. Daha sonra sünnet ettirmek için başka bir doktora gittiğimizde de kilosundan dolayı sünnet olamayacağını (daha doğrusu olabilir ama geç iyileşme olur pipi içeri çöker çünkü dedi) söyledi. Ben de 2 gündür 3 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Ama bu durum zorluyor çocuğumu özellikle. Var mı durumu benim gibi olan? 🥲