V_Gizem Bebeğim neredeyse 7 olacak biz hala gece 3 veya 4 kere emmek için kalkıyor 🙄 Sizinkiler nasil sonlandi bisey yaptiniz mi ?
ShuraMeyra V_Gizem 8 aylık olucak nerdeyse emmesü biraz ataklara baglı diye düsünüyorum bizim ataktan ataga süreler cok uzadı birbirine baglandı hep😭😭
SedefKaya_ V_Gizem benım kızım 22 aylık gece 50 defa uyanıyor alışkanlık yaptı napsam bıraktıramadım yenı doğduğunda gece asla uyumazdı memedeydı hep çok zorluk çektim
snssnm 6 ay 9 g 2 defa kalkıyor 🤦🏼♀️ normal de ben emzirip yatırıyordum uyanmıyordu ama doktor bebek uyanacak sen uyandırma dedi o gün bugündür geceler zehir oluyor
Nisatpc Suan 11 aylık boy kilosu önde gittiği için doktorumuz iki aydır gece emmeyi bıraktırman gerekiyor dedi benim bebe emerek uyuduğu için hep erteledim üç gün önce tekrar başladım gece emmeyi bıraktırmaya tabi kıyametler kopuyor normalde gece 4 5 defa kalkan bebem üç gündür üç kere kalkıyor bi kere emip yatıyor geç kalmadan bıraktırın sonrası uykular haram oluyor 😂
Mamaaaaa 11 aylığız bizde bırak başla derken yaklaşık 3 haftalık bir süreç sonunda şuan gece emmiyor uyanınca su veriyorum, sabah 5de bi meme sevdası tutuyor atlatırsam iyi atlatamazsam 5de çok nadir veriyorum bu geceye girer mi bilmem 😂
Maka_Paka Aaa şuan çok sakinim bizde 2 ayligiz gece sadece iki kez uyanıyor. Kilosu gayet normal yerinde
V_Gizem Maka_Paka 2 aylik bebeginizi siz uyandirmaniz gerekiyor besleme icin doktorunuz bilgilendirme yapmamismiydi size
V_Gizem Maka_Paka bir yanlışlık olmalı 2 aylık bebeklerde en geç 3,4 saate bir emzirme gereklidir bir araştırın isterseniz
littlemermaid22 V_Gizem 15 aylık kızım gece 2,3 kere memeeee diye uyanıyor😂 kendilerinin bırakacağı yok sanırım biz annelere iş düşüyor 🥹
Maka_Paka V_Gizem Kontrolümüzde kilomuz üst sınırda çıktı hatta doktora dedim diyet mi yaptırayım ne yapayım diye gülüştük öyle. 12 gibi emiyor bir de sabah 5 gibi emiyor ☺️ her şeyimiz gayet normal gidiyor çok şükür 🌸
Mamaaaaa bebegimherseyim_ Bizimde oyleydi suyu uzatıyordum nefesi kesilene kadar çığırıyordu bir gün eşim uyanmış kucağında sakinleştirmeye çalışırken uykusu açıldı bende uyanınca su verdim içti geri uyuttum meme istemedi dedim herhalde uyku sersemi direk meme istiyor farkına varmıyor başka şeyin o yüzden artık uyanınca oturtuyorum karşıma uzatıyorum suyunu istersen su içebilirsin sonra uyuyalım diyorum alıyor içiyor kendisi sonra bende uyutuyorum tekrar