yigitinannesi41 endişe etme, senin gazın bebeğine geçmez 😊 yediklerine çok dikkat et ilk 3 ay gaz sorunu mutlaka olacaktır, sezeryanla doğan bebişlerin probiyotik takviye alması gerekiyormuş o yüzden doktorumuz bize biogaia damlayı önerdi ve çok ciddi oranda faydasını gördük 😊 Sağlıkla büyüsün inşallah 💕