Evet kızlar pazartesi başlamıştım sabah normal kahvaltı ediyorum saat 10 gibi öğlen biseyler atıştırıyorum çok sağlıklı şeyler olmasada evde ne varsa atistirmalik yiyorum akşam eşimle akşam yemeği yiyorum ekmek asla yok pilav çok az ne yemek yaptıysam ondan yiyorum. Ve en önemlisi 3 3 bucuk litre su içiyorum. 2 gündür ayrıca leslie 3 mil yapıyorum oğlum uyuyunca. Pazartesi 76.5 bugün 75. Hedefim 68