Ecmel1773 Aptamil prosneo var ben 6-7 aylik olana kadar kızıma bu mamadan verdim gaz yapmıyor ve severek içiyordu
Evolvia diye bir mama var çok temiz içeriğe sahip ben kullanmadım ama kullanan 1-2 arkadaşım var memnun kaldılar
S&m diye bir mama var bunu da kızım çok sevmisti ve bu da temiz içerikli ve vitamin açısından iyi
Bebelac - Bebelac Gold mamaları var bunları da benim kızım içti bu mamalarda şeker oranı biraz yüksek olduğu için genelde bebekler, çocuklar seviyor ama şeker konusuna takıntılıysaniz bı içeriğine bakın derim.
Hip doğal içerik diyorlar fakat biraz daha kötu bir tadı var diye biliyorum.