Arkadaşlar selam
Formül mama kullanıyorum 2 yaşına kadar da devam edicem, muhallebi irmik vs pişirmek için inek sütüne başlayacağım ama sizce hangi inek sütü. Pınar’ın devam sütleri var vitamin ekleri çok, ama ısıtılıyor mu bilmiyorum ve içinde de katkılar var diye okumuştum siz nasıl yapıyorsunuz