Aslan0653 ya biz çok memnun kaldık doktor da kasıntı tipli biri değil yaşlı sayılacak biri ama işini çok iyi yaptı. Konuşması falan hani tanıdığınız Bi amcanız gibi. Doğumu da o hastanede yaptım bebeğimin kontrollerinde de oraya gidiyorum Bi şikayetim yok. Ama şans işi biraz bu şeyler siz yine de Bi araştırın. Eğer yaptırırsanız umarım hiç Bi sorun yaşamazsınız