RabiaBspnr Kızlar 3 aylık bebeğim var dün hasta oldum sütüm azaldığını fark ettim normalmi acaba 2 öncesine kadar sıkarsam fışkırırdı yani adetim bittikten sonra tekrar düzeliyor mu