elifkos Kızlar kanamam 15 gün sürmüştu henüz kirkimiz yarın çıkıyo ama tekrardan kanamam oldu bgn emziriyorumda adet olmak için erken degilmi
05500 elifkos benim de aynısı oldu kırkım Salı günü çıkıyor kanamam bitmişti baya oldu şimdi tekrar başladı adet mi acaba
dam Benimde 40 çıkalı 12 gün oldu leke geliyor hala ve 1 kere de kanamam olmuştu bu normal mi Bilgi olan var mı acaba