etuerk Defne2323 yapıldığına dair aşı kartına, sisteme kayıt yapılıyor sonuçta siz kendiniz bunu nasıl ispat edeceksiniz. Ayrıca hemşire veya doktor musunuz?
symozdag Defne2323 bizde ilkini sağlık ocagını yaptırmıştık ve ebe bana kendin de yapabilirsin demişti, ikinci dozu aldığımda ebeye sordum yaparım getir dedi sisteme kayıt etmişti yaptıktan sonra
Defne2323 Bu kaç yerde okudum ağızdan damla olduğu ıcın yaıpalbılır dıyor ondan emin olmak ıstedım ılkını Sağlık ocagnda yaptrdım zaten