affa kac defa götürdük hastaneye sanki çatlayacak gibi ağlardı uykusundan sıçrardı hatta sesi kisilirdi ağlamaktan. Garip geliyor o dönem insana ama gaz olması çok yüksek ihtimal bol bol masaj yapın ve zamanla geçmesini bekleyin başka çaresi yok ne yazık ki. Mama alıyorsa kaka rengi değişir yada anne sütünden ben doktora sorduğum da biz kırmızı,mukuslu ve beyaz kakadan korkarız gerisinde korkacak birsey yok demişti. Ayrıca birçok gaz damlası da denedik ama kızıma en iyi gelen adini yanlis hatirlamiyorsam eger nurse horweys gaz damlasi ve biogai probiotik damla olmustu rahatlatmisti baya sonra zaten 3 aylik olunca geciyor yavas yavas.Sabırlar diliyorum sağlıkla büyüsün 🌸