Offf çok bitik yorgun uykusuz haldeyim kızlar ilk beş ay gaz sorunundan kafayı yedik kolik bir bebekti doğdu doğalı bir uyku düzenine otuamadik iyi kötü gece birz uyuyordu bende dinleniyordum şuan on bir ayligiz ilk dişi çıktı şükür ikincide çıktı şükür üç te patladı galiba ama son üç gecedir hiç uyumuyo hami gözleri kapalı ama sallamayı bıraktığım an geri uyaniyo ne yapacağım hiç bilmiyorum çok sa yoruldum inşallah bir an önce çıkar dişler de umarım bir düzen alır şu uyku 1 yaşına deyecek uykunun usunu bilmiyo şuan 5.saat doldu sallama saati sabaha kadr bacaklarım ellerim kopuyor dış jeli VS calpol veriyorum