ilayprensesim ftmgl2 2 saatte bir emzirmelisiniz daha çok küçük. Sarılık olmaması için 2 saati geçirmemek gerekiyor doktorların tavsiyesi bu şekilde
Grey ftmgl2 2 saatte 1 emmesi lazım daha çok küçük sarılık olmasın dikkat edin🌸sağlıkla büyütün bebeğinizi
asligdr Ben 1 aylıkken 2 saati geçmedim 2. Aydan sonra kendisi isteyince uyanınca verdim zaten kendi oluşturdu saatini her 3 saate uyanıyo şuan 4 aylığız hala öyle
DrkAyz ftmgl2 5 günlükken sarılık olduk nerdeyse 2 aylık olana kadar saat başı emziriyordum sonradan 2 saatte 1, 3 saatte 1 e geçtim sarılık olmaması için acıkmasını beklemeyin bencede ☺️
Rwerdst KaynanaYiyen yenidoğan dönemi ilk 28 gün kabul edilir. 1 aylık bebek sarılık olmaz. Bize doktorumuz öyle anlattı. Ayrıca ‘gelişimindr sorun yoksa’ yani kilo alımı ve boy uzaması iyiyse acıkınca kaldırılır.