gocmenki Selam kızlar 2 yıl sonra tekrar aranızdayım 2 yaşında bi kızım var ellerinizden öper en son 28 ekimde adet oldum hala adet olamadım adetim çok düzenlidir Geciktim yani dayanamayıp hemen kaset test aldım pozitif Gidip hemen erken gebelik testi aldım pozitifi görünce o negatif kan verdim özel hastanede negatif. Ama hala adet olmadım ve göğüsler şiş açıyor. Arada bir belim ağrıyor afiş ve acayip şekilde beyaz akıntım var nedir bu sizce napmalıyım negatif görüp kanda sonradan pozitif gören var mı 
Poncikkkk gocmenki hakkında hayırlısı olsun inşallah garip aslında evdeki testlerde pozitif olup hastanede negatif olması kan değerleri bu değişme olur mu pek zannetmiyorum ama bence sen kadın doğuma git baktır ultrasonla baksınlar
gocmenki Poncikkkk evet gerçekten çok ilginç pazartesine randevu aldım gidilip bakcam kaset teste hemen pozitif oldu. Ama erken gebelik testinde bişey yok
Poncikkkk gocmenki test bozuk olabilir mi isterseniz tekrarlyın testi birinde pozitif diğerınde yok kandada yok