Kızlar eşimle ikimiz uyuz olduk o krem kullanıyor ama ben emziriyorum belki zararı olur diye kullanmadım ve bebeğe geçer diye çok korkuyorum. Bebeğim 1 ay 1 haftalık bu arada. Benden bebeğe geçer mi geçerse kaşınır mı nasıl aanlıycam neresi kaşınıyor diye. Emzirirken uyuz kremi kullanan var mı bnir de? Bebeğimin sadece kafası açıkta temas etmemek için eldiven falan da takıyorum ki bana değmesin ama altını alırken ve emzirirken temas ediyoruz mecbur