Gamzekndmr Hanımlar salgından dolayı aşı takviminde düzenleme yapılmış ve 9. aya kızamık aşısı eklenmiş. Sağlık ocağınızla görüşüp 9 aylık bebek anneleri aşınızı kaçırmayın bizde 2 hafta sonra gidip yaptırıcaz 👍🏼