Kızım 3 yaşında 2 ay oldu yeni eve taşındık kendi odasını kurduk orda yatıyor şimdiye kadar bi sıkıntı yoktu ama 3-4 akşam uykusun da anne gitme beni bırakma diye ağlamalar başladı. Yanına gdiyorum öpüyorum elini tutuyorum uyuyor yada benim yanıma gelip yanağımı tutup uyuyor. Önceden hiç böyle bi şey yaşamadık anneannesi işten çıkınca 5-6 gibi gelip alırdı akşama kadar orda kalırdı bende akşam 10 gibi gider alırdım yada orda beraber kalırdık ama artık sende gelden başka hiç bişey demiyor babasıyla bile tek kalmıyor illa ben olcam yanında