Fatmazel43 kamera da telsizde aldım ama kamera bana mantıklı gelmedi, kutusunda bekliyor. Sürekli telefondan o uygulamayı açıp bakmaktan ziyade ağladığında sesini duymak yeterli benim için. Telsiz philips avent kullanıyorum menzili baya geniş. Yan komşuma geçtiğimde bile sesi iletiyor. Bulunduğu oda da sabit bir ses varsa bir süre sonra sessize alıyor (ki bu iyi sürekli gürültü etmiyor) ekstra bir ses algılarsa iletiyor