Maalesef okul kantinlerinde markası ve içinde ne olduğu belli olmayan şeyler satılıyor.geçen hafta kızım kantinden şırınga şeklinde bi çikolatalı almış gördüğüm zaman o kadar üzüldüm ki.herkes alınca canı çekmiş çocuk sonuçta.ama bugün o çikolata yüzünden ilkokul 1.sınıfa giden bir çocuğun hayatını kaybettiğini öğrendim kahroldum.şırınganın ucunda küçük bir kapak varmış o kaçmış boğazına ve maalesef kurtarılamamış.birilerinin cebine üç kuruş girecek diye bir evlat hayattan koparıldı.lütfen dikkat edin kantinden bir şey almamalarını tembihleyin