Kızlar merhaba 5 ay oluyo doğum yapalı normal doğum yaptım bu bir aydır özellikle akşamları eklem ağrılarım oluyor hem ayağımda hem ellerimde hem omuzlarda çok kötüyüm bebeğime zor bakıyorum başına gelen varmi yada konu hakkında bilgisi olan bi öneriniz var mı 😔😔😔