kızlar yenidoğan alerjisi ishalde yapabilir korkmayın 37 günlüğüz bzide süt alerjiside deniyor valla denemediğim mama kalmadı pregomin den tutun neocate r kdr hiç bi şekilde içiremedim en sonunda kendi mamasını verdim hem verdim hemde kremlerini sürdüm geceleri sadece çoook ince bi tabaka hipokort sürün kortizonlu olduğu için ince tabaka diyorum 4 doktorda aynı şeyi söyledi ishalide geçiyor merak etmeyin