Kızlar dolap uygulaması satış yapıyorum ama elimde ana kucağı var sallanır onu satıcam ama kargo desi olarak büyük paket 50₺ diyor kargo ücreti daha fazla gelirse desi 100-200 arası bakiyenizden kesilir diyor bu büyük boy kargoyu nasıl paket yapıcam o kadar çok kesiyor mu yoksa orda belirtilen 50₺ tutar mı o kadar da kesilirse ne kazancaz biz iyice saçmaladılar