Kızlar bebeğim 9 günlük… bebeğimle benim aramda kan uyuşmazlığı var bu yüzden sarılık değeri çok fazlaydı ve kilosu düşük geldiği için doktor 1 saat de bir beslenmesi gerekiyor dedi. Bu 3 günlük süreçte biberonla verdik.. şimdi mememi hiç tutamıyor en başta da zorlanıyordu ama yine biraz tutabiliyordu. Meme ucunu nasıl tutturabilirim, taktikleri var mı? Deniyorum sabırla ama çok ağlıyor bağırıyor. Tutmaya çalışıyor ama ucu kayıyor ne yapacağım bilmiyorum biberon vermek istemiyorum