fa_sena_y bence içine bir kısa kol zibin üzerine de orta kalınlıkta bir şey giydirin az gelir bence.
Göğsü ve sirtinin sıcak olması lazım süt üstü yatiyorsa sırtı zaten sıcak olacaktır ama göğsü soguksa muhtemelen üşüyor.
Ben içine kısa kol zıbın üzerine orta kalınlıkta bir alt üst takim veya tulum giydiriyorum eger çok ince ise iki tane giydirjyorum göğsü sicsk olsa da kollari soğuk oluyor çünkü öyle.
Beşikte altına da nohut battaniye serip park yatağın kenarlarına sıkıştırıyorum. Onun üzerine yatırıyorum sıcak olsun diye.
polar battaniye ortuyorum üstünü. Onuda yine kenarlara sıkıştıriyorum güzelce. Her emzirmeye kaldırdığınzds da mutlaka üzerine bir örtü atın öyle emzirin 😊
En iyisi uyku tulumlari aslında ama bebeğim çok hareketli değil sadece uyurken başını çeviriyor diye henüz almadım bende.