Anneler aranızda bunu yaşayan varmı ? Genel kan tahlilleri hasta olduğunda bir buçuk ay önce yaptırdığımızda herşeyi normaldi hatta tsh değeri 3,3 dü. Kızım daha 10 aylık 11.ayıın içince . Geçen gün alerjik bi durum var gibi gözlemleyip emim olmak içim tekrar tahlil verdik bu sefer TSH değer 8,91 çıktı . Doktor üç aylık gözlem yapalım tahlil ilaç vs düşürmeye çalışalım dedi. . Tabi çok üzüldüm Allah başka dermansız dert vermesin ama bu süreçlerde biraz da korkuyorum kızımı yıpratır mı düşermi yükselir mi . Yani bebeklerde de troid oluyor muymuş . Ve bir anda bu kadar yükselmesi normal mi . Yaşayan varmı lütfen Öneri bilgi fikir ne varsa yazar mısınız