Merhaba sevgili anneler,
Oğlum 6 aylık oldu.Öğretmenim.Bu ay rapor hakkım bitiyor.Çalışmaya başlasam mı 1 ay ücretsiz izin alıp 2.dönem mi başlasam bilemiyorum.Sadece anne sütü verdim mama hiç vermedim.5.ayda ek gıdaya başladım.Oğlumu anneme bırakıp gidersem nasıl uyur emmek isterse biberon alır mı sütüm sağmak için yeterli değil gibi geliyor endişeliyim?