ece327_ Yaklaşık 3 ay önce sezeryan oldum 40 gün sonrası 1 hafta regl yaşadım 2. Regl zamanım geldi 2 gün gecikme var şimdi de sümüksü kokusuz jel gibi bir akıntım oldu tekrar hamile değilimdir değil mi arkadaşlar bu normal bir durum mu
Kuzularinanasi ece327_ korunmadiysaniz olabilir yani niye olmasin.supheniz varsa kan testi yaptirin net ogrenin
Deletedmom104 ece327_ Yani inşallah yoktur o zaman ama daha yeni doğum yapmış sayılırsınız ilk 1 yıl düzensizlikler normal sayılıyor Ve Kokusuz jel akıntı genelde yumurtlama dönemlerinde geliyor