Kızlar selam bebeğim 5 aylık emziriyorum ama bir kaç gündür göğsümde küçük küçük çatlaklar oluşmaya başladı ve emzirmek eziyet gibi aşırı canım acıyor az önce de göğüs ucunun kenarlarında şişlikler oluştuğunu gördüm bu ne oluyor nasıl geçecek bilenınız var mı ne olduğunu bilmediğim için internetten bile aratamadım. Lansinoh ve garmastan kullanıyorum. Yaşayan ve kesin çözüm bulabilen var mı