Bizde de var boynunda ve göğsünde ultrasonla bakıldı sıkıntı yok büyüdükçe geçebilen yada büyüyen bi çeşit damar hastalığıymış gözündede çıktı kendiliğinden geçti 1 hafta içerisinde
karnında ve kafasında olursa bi bölüm söyledi doktorumuz ona götürün dedi unuttum hangi bölüm dediğini 8. Ay kontrolünde tekrar gösterecem bakalım