Ekinimm Kızlar ikidir telefonumu güncelliyorum düzelecek diye bir kereliğine sarj alıyor tekrar almamaya başlıyor bu sorunu yaşayanlar ne demek istediğimi anlamıştır telefonumu kökten kapatmam gerekiyor şarj alması için
sevvalaydn Ekinimm bunun güncellemeyle alakası olacağını zannetmiyorum ben de 11 kullanıyorum ama böyle bir şey yaşamıyorum
beyzzsenturkk_ Ekinimm benim ki de kafayı yedi %.2 de ekranı kapatıyorum mesela bi açıyorum 1-2 dk sonra %10 ya da bazen su gibi gidiyo şarjı bazeen bi bakıyorum 80den 20ye atmıs gösteriyo ama atmamıs kafayı yedi güncelledikçe
HappyQueen Ekinimm bende iPhone 11 kullanıyorum böyle birşey yaşamadım belki sizin soket girişinde bir sorun var
Ekinimm sevvalaydn herkeste olmamış işte bu sorun bazı 11 lerde bazı 12 ve 13 lerde olmuş apple konuştum
Ekinimm beyzzsenturkk_ benim öyle bir şey değil cnm senin o dediğin bataryan bozulmuş ondandır benim şarj alıyor gözüküyor ama almıyor
annediyebiri Ekinimm bende ıslaklık algılandı diyor yapmıyor ıslaklık da yok kutuda duruyor şarj aleti yarım saat şarj olmuyor
sevvalaydn Ekinimm vallahi ben de değiştirmeyi düşünüyorum geçen kocam 13 alalım dedi ben gerek yok şu anlık kalsın dedim ama bakalım güncelle gelmeyecek daha az kaldı bitiyor bunların süresi 15 istiyorum oda çok pahalı🙄🙄
sevvalaydn annediyebiri aynı sorun bende de oluyor islak elle dokunursam veya kabloyu kızım bazen ağzına alıyor ortada unutursak azıcık nem bile olsa direk bilgilendirme geliyor bence dikkat edin ondan dolayı olabilir