Amine35 Kizlar kürtaj oldum da kuaföre gitmem lazım ağda için 1 hafta oldu gitsem bişey olur mu acaba bilginiz varmı
Amine35 Sağolun arada leke şeklinde kanamam oluyor o yüzden emin olamadım kontrole de bu şekilde gitmek istemiyorum