ayazasaf https://i.hizliresim.com/7BjbV5.jpg arkadaşlar uzun zamandır hipp kullanıyoruz mama reddi yaptığı için dün aptamil almak istedik 4 ölçek aldım üstünden isterseniz fişinden alım tarihinide gösterebilirim. Kullanan varsa karosuyla birlikte 40 tl ye gönderebilirim.
ayazasaf melekli içmiyor sevmedi öğürdü 3,5 aydır hipp kullanıyorum memnunumda elimde kaldı dün aldık ayında aptamil conformil aldık onuda içmemişti
Dorukunannesi03 Az once bi post okudum profilime girip verdiğim son yanıttan gorebilirsin. Bi anne durumu olmadigindan paket sütü sulandirip bebegine veriyor. 40 lira size bisey yapmaz ama onu bayaa etkiliyor hediye gönderebilirsiniz. Kargo karsi odemeli olarak.
Dorukunannesi03 ayazasaf baktim ama post u kaldirmis nerde oturdugunu sordum istanbul kartalda demisti ama postu kaybettim keske ulasabilsem ben de cok üzülmüştüm