Rdderya Prens3456 yok hic kasinmasi yok keyfi yerinde enerjisi uykusu yemesi her seyi normal hic tepkisi yok bebegim 9 bucum aylik kasinsa tepki verirdi dimi
Rdderya Doktor karar veremdi alerjiye benziyor ama uyuda olabilir dedi . Ailede baska kimsede yok . Sabahlari belli belirsiz oluyor aksam banyodan sonra boyle siddetleniyor ilk defa boyle oldu . Gecmezse cildiyeye gostericem basina gelen var mi ?
Hazalkaann Rdderya oğlum da İshal bide kusma oldu bazı ilaçlar kullanıyorduk doktor normal dedi bişey yok dedi iaçları bırakın dedi o kadar
Rdderya Hazalkaann bizde dis patlattik ondan sonra boyle oldu o arada calpol verdim ama bu dokunmus olabilir mi
Amine35 Uyuz olsa sivilce gibi içi su topluyor alerjiye benziyor cildiyeye götürün ama mutlaka birde kaşıntıdan hiç duramaz geceleri özellikle çok huysuz oluyorlar kasinti uyutmuyor bile
Rdderya Amine35 insallah uyuz degildir . Pazartesi cildiyeye goturcem simdilik alerji kremleri verdi takip edicez bir iki gun
myangell Rdderya benimde kızım ateşlendikten sonra böyle olmuştu çocuk doktoru ve alerji doktoru ateşten sonra vücudu enfeksiyonu döküntü olarak atıyor demişti