mamasuu doktorum bana normal dedi , acıksa kendi uyanır ister dedi , eğer gelişimi yavaş olsaydı uyandır derdim dedi , şuan her ay 1 kg aldı . Ve 2 aydır geceleri max 1 sefer uyanıyor kaldırmıyorum . İlk kızım da sürekli kaldırır aç kalacak diye emzirirdim . Sonra uykuya 2 yıl uykuya hasret kaldım 3 saatten fazla uyumadı deliksiz . 3 buçuk yaşında hala uykuyu hiç sevmiyor . Kardeşi gece kalkmıyor ablası en az 3 sefer 😀