Kızlar kuzum rahatsızlandı basit bi soğuk algınlığıydı . Öksürük vardı tabi neyse iyileşti ama o süre zarfında öksürmekten alıskanlık oluşturdu kendinde sürekli boğaznu temizliyo burnunu sümkürüyor ara ara tekrarlıyo bunu tik oluştu resmen yemek yerken etkinlik yaparken her zaman yapıyor 2 gündür böyle kafayı yicem bu durum ne zaman geçer ya