Temmuz5_ süt azalması psikolojik olabilir. Sür mekanizması bebeğin emiş gücü ile çalışır. Belli aylarda süt azalmalar elbet olur. Bestlak, malt içerikli gıdalar ve tabiki bol su ile tekrar eski hali alır. Yalnız belli aydan sonra vücut bebeğin ihtiyacı kadar süt üretir. Ayrıca silikonlu silikonsuz da olsa bebeğiniz sizi emiyor. Bence tadını çıkarın. Onu emzirirken silikon aklınıza getirmeyin. Bundan keyif almaya bakın. Sütünüzün arttığına şahit olacaksınız. 😊