kalbimegem Kızlar artık dağıtım yapılamayacakmis sanırım googlede haberlerde gördüm haberi olan var mi
rukiyegarip35 kalbimegem benim oğlumun bitti galiba yaa 4 yasına gırdı sıra kızım da ama 9 ayı var 😇😅
rukiyegarip35 Bebeko19 beledıye süt verıyo 5 yaştı 4 e indirdiler muhtarlıktan baş vuruyosun 9 aylıkken 3ay kayıt süresi var 1 yasında başlıyo
KaynanaYiyen rukiyegarip35 internetten de başvuruluyor bilginiz olsun. Ben muhtara gitmedim netten başvurdum ve geldi. 🙂
Seymagirgin gbdl23 muhtarlıklar yapıyor onu sütkuzusu izmir yazın istenilen belgeler var onlarla baglı oldugunuz muhtarlıga gidiyorsunuz