Annekizz
Her bebegin bir olmadığı gibi kizinizla oğlunuzun da huyları bir değildir. Öncelikle kızınızla kıyas yapmaktan vazgeçin. 9. Ayına gelene kadar genelde kendileri bırakmadığı sürece annelerin bunun için bir çaba göstermemesini söylüyorlar. Sizde en azından 9. Ayı bekleyin
Oğlum 14 aylık halen geceleri defalarca kalkar ama benim aklıma mamadan kesmek gelmedi hiç, zamanı gelince bırakır. Onun için uykusuz kalacağım süre en fazla 2 yıl o da değer fazlasıyla